Skype med kändis ? hahahha
Godkväll amigozzzzz, haha , kom typ hem för nån timma sen efter att ha varit med beccis , benji och tomas , vi hade faktiskt rätt kul , haha, men ja , sen skjutsade tomas hem mig , och ja , nu är jag hemma . Sen helt plötsligt från ingenstans så ringer "?" mig . Vilket va sjukt nice, haha , snacka med kändis och grejer . Haha ,nejmen , ja ,det var asnice fast jag blev helt röd i facet ,och sen typ skakade jag . Roligt roligt. Men ska väl typ försöka sova snart tror jag, är faktiskt rätt trött, och mitt hår är typ kind of gult, visar imorgon okej? Goodnight :* 

2013-07-23 @ 00:23:17 lifestyle / Kommentarer  Kommentera inlägget här: Namn: E-postadress: (publiceras ej) URL/Bloggadress: http:// Kommentar: Kom ihåg mig?  @ E-postadress: | Trackback Trackback-URL för detta inlägg: ... @ Startsidan ? •  Senaste inläggen • Skype med kändis ? hahahha Kategorier • Arkiv • Länkar • Böcker •  Musik •  Filmer •