brytit armen eller nåt ?
hej , 
orkar inte skriva nåt långt inlägg för jag kan bara skriva med en hand , störande... 
Igår va jag på grönan , och eftersom det inte va nån kö till pop expressen så skulle jag va lite smart och hoppa 
över stängslet eller vad det heter. Och så råkade dessi komma emot mig pyttepytte lite, så jag ramlade och typ
landade på min arm så att typ hela skiten fucka ur . 

och nu har jag typ inte kunnat sovit nånting under hela natten, för dom på sjukstugan i grönalund sa att jag inte
behövde åka in , så jag gjorde inte det. Somnade gråtandes , och väcktes på samma sätt, asjobbigt... 
orkar inte skriva mer nu, puss . 
2013-05-17 @ 07:19:32 lifestyle / Kommentarer  Kommentera inlägget här: Namn: E-postadress: (publiceras ej) URL/Bloggadress: http:// Kommentar: Kom ihåg mig?  @ E-postadress: | Trackback Trackback-URL för detta inlägg: ... @ Startsidan ? •  Senaste inläggen • brytit armen eller nåt ? Kategorier • Arkiv • Länkar • Böcker •  Musik •  Filmer •