Sommaren
Det här ska fan bli den bästa sommaren någonsin i mitt liv. 
Det måste bli det, ingen sommar har typ vart kul, förutom för typ 013084 år sen , ahhahaha . 
Den här sommarn ska jag åka till olika ställen hela tiden , och fiesta fiesta, hahah , driver, nejmen assså 
ska göra grejer hela tiden och inte bara va ute med kompisar, då äre lixom inge kul bre. 

Det SKA bli den bästa sommarn nånsin. ok? 

Och juste, själet till att jag inte bloggar så mycket är för att jag inte har min iphone så jag kan inte ta bilder , 
då är det inge kul asså, mobilen är som sagt på lagning och har vart där ca 1 och en halv månad nu , får fkng damp.  Vill ha min mobil , ok? och så vill ja åka t göteborg , fettttt nice . Och till London också . Och Usa . 
2013-05-25 @ 08:57:25 lifestyle / Kommentarer  Kommentera inlägget här: Namn: E-postadress: (publiceras ej) URL/Bloggadress: http:// Kommentar: Kom ihåg mig?  @ E-postadress: | Trackback Trackback-URL för detta inlägg: ... @ Startsidan ? •  Senaste inläggen • Sommaren Kategorier • Arkiv • Länkar • Böcker •  Musik •  Filmer •