spricka i armen bror
Tjo grabbar!
Jadu, under dom här dagarna jag inte har bloggat har jag nog gjort rätt mycket, men kan dock inte berätta alllt. 
Haha, men i onsdags var jag ialafall hos läkaren och akuten och fick reda på att jag hade en spricka
i armen . Det var ju nice, armen kommer typ va 100% klar när jag slutar skolan , tur de . 

Just nu ligger jag bara i sängen och typ deppar sönder på grund av en person som inte är här just nu . 
Det suger, hoppas jag kommer träffa han i sommar bre, annars kommer jag inte palla assså . 
Haha, sitter och lyssnar på cok sorlig musik , asså fett tråkigt jag har, och saknar "HAN" . 

Idag var jag i Malmköping på eftermiddan , de va nice, å sen vid 7 åkte vi hem till äckel södertälje igen. 
Och nu är jag fan fettttt trött bre, har inte sovit nånting inatt typ. 

Bara några veckor kvar i skolan nu , måste verkligen fixa klart alla mina prov och allting innan vi slutar.
Imorgon ska jag först storhanla med mami på morgonen , sen om det är fint väder ska jag och sara tagga till stranden ett tag, och sen ska vi va med becca, och sen lite senare på kvällen tror jag ja ska fira moa lite, 
hemma hos henne, de nice bror . 
Aja , pallar it blogga mer nu jaooooo, men godnatt, bloggar nån annan gång, 
hahahha , driver , bloggar när jag har tid ha . Pussssss

jag vill ha dig , bara dig.
2013-05-24 @ 23:47:28 lifestyle / Kommentarer  Kommentera inlägget här: Namn: E-postadress: (publiceras ej) URL/Bloggadress: http:// Kommentar: Kom ihåg mig?  @ E-postadress: | Trackback Trackback-URL för detta inlägg: ... @ Startsidan ? •  Senaste inläggen • spricka i armen bror Kategorier • Arkiv • Länkar • Böcker •  Musik •  Filmer •