välkommen till mina områden
Haha, Godmorgon !
Vaknade typ för en timme sen , hahahah , sämst är jag . Men aja , ska snart dra iväg med min mamma. 
Och nya One direction biljetter kommer ut till london nästa år om en timme , ska försöka få tag i biljetter, även 
fast jag nog inte kommer få ,haha . Men aja, hoppas jag får tag i biljetter , annars dör jag . 

Åh , vill tillbaka till 24/4 och 8/5 . Bästa fucking dagarna i livet asssssååå. 
24/4-2013 , va så jävla nära.
2013-05-25 @ 08:51:50 lifestyle / Kommentarer  Kommentera inlägget här: Namn: E-postadress: (publiceras ej) URL/Bloggadress: http:// Kommentar: Kom ihåg mig?  @ E-postadress: | Trackback Trackback-URL för detta inlägg: ... @ Startsidan ? •  Senaste inläggen • välkommen till mina områden Kategorier • Arkiv • Länkar • Böcker •  Musik •  Filmer •